Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

O Grosjean παίρνει την θέση του Petrov στην LOTUS F1

grosjean

Τελικά έγινε και ύστερα από τα φτωχά αποτελέσματα του Ρώσου στους αγώνες η LOTUS αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα για να τον αντικαταστήσει. Την θέση του παίρνει ο Romain Grosjean όπου μαζί με τον Kimi Raikkonen θα προσπαθήσουν για το καλύτερο την επόμενη χρονιά.

Ο Grosjean, δήλωσε: “Υπάρχει ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό μου με την προοπτική να βρεθώ πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου του επόμενου έτους, και αισθάνομαι πολύ προνομιούχος να δίνεται αυτή η ευκαιρία σε μένα.”

"Για να είμαι αγωνιστικά μαζί με έναν πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή και κάποιον που διψάει για να επιστρέψει στην Formula 1 θα είναι μια μεγάλη εμπειρία, και είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσει να αυξήσει το επίπεδο της απόδοσης μου πάρα πολύ.”


“Νιώθω ότι η επιτυχημένη μου σεζόν στο GP2 με βοήθησε πολύ, και είμαι πολύ πιο πλήρης οδηγός από ό, τι ήμουν την τελευταία φορά σε αυτό το άθλημα.”

“Επιστρέφοντας στο Enstone ως οδηγός αγώνων αισθάνομαι σαν να έρχομαι σπίτι μου. Εγώ δεν θα απογοητεύσω κανένα και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους χωρίς τους οποίους αυτή η επιστροφή στη F1 δεν θα ήταν δυνατή.”

Με την σειρά του ο Αγωνιστικός Διευθυντής Eric Boullier δήλωσε “Είμαι χαρούμενος που ο Romain Grosjean θα είναι μαζί με τον Κimi το επόμενο έτος.”

"O Romain έχει δείξει πολλή ωριμότητα τους τελευταίους δώδεκα μήνες τόσο μέσω του GP2 Series όσο και στην εξέλιξή του ως τρίτος οδηγός μαζί μας. Μείναμε εντυπωσιασμένοι όταν ο οδηγός οδήγησε για εμάς στη πρώτη περίοδο πρακτικής εξάσκησης στο Άμπου Ντάμπι και τη Βραζιλία.”

“Είμαστε βέβαιοι ότι θα μας βοηθήσει στη διαδικασία ανοικοδόμησης μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Vitaly Petrov και Bruno Senna για τη συμβολή τους στην απόδοση της ομάδας φέτος και τους εύχομαι ό, τι καλύτερο για το μέλλον. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...