Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Internet ή Αυτοκίνητο ;

bmw_internet_opt

Σύμφωνα με νέα έρευνα στην Αμερική που αφορά τους νέους, και συγκεκριμένα εάν θα προτιμούσαν το Internet ή το αυτοκίνητο, τα αποτελέσματα μάλλον θα πρέπει να ανησυχήσουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Στο δίλημμα της επιλογής μεταξύ της πρόσβασης στο αυτοκίνητό σας και πρόσβαση στο Διαδίκτυο, το 46% του συνόλου των ερωτηθέντων 18-24 ετών, οδηγοί στις ΗΠΑ δήλωσαν ότι θα επιλέξουν το Διαδίκτυο και να εγκαταλείψουν τα αυτοκίνητά τους, σύμφωνα με μια μελέτη από μια έρευνα της Gartner που θα κυκλοφορήσει αρχές του επόμενου έτους.

Είναι μεγάλα τα ποσοστά προς τα πάνω για τους νέους ενήλικες.Αυτό όχι μόνο σηματοδοτεί ένα χάσμα μεταξύ των γενεών για τις επιλογές στον τρόπο ζωής, αλλά θα μπορούσε να έχει αρνητικό αντίκτυπο για το πώς αναπτύσσονται τα μελλοντικά αυτοκίνητα, λέει ο συντάκτης της μελέτης.

«Πίσω στη δεκαετία του '50 και του '60, όλοι ήταν πρόθυμοι για να πάρουν την άδεια οδήγησης τους», δήλωσε ο συγγραφέας της μελέτης Thilo Koslowski, ενώ ο αναλυτής της Gartner, σε μια τηλεφωνική συνέντευξη με το CNN δήλωσε. «Σήμερα, δεν είναι η περίπτωση. Η ελευθερία βρίσκεται τώρα σε απευθείας σύνδεση πρόσβαση στα δεδομένα και οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο πάνω σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook."

Έρευνα της Gartner, η οποία είναι σε εξέλιξη εδώ και μια δεκαετία, δείχνει ένα διαφορετικό μοντέλο μεταξύ των γενεών. Οι νέοι καταναλωτές τώρα έχουν την προσοχή μόνο στη νέα τεχνολογία και τα οφέλη στην καθημερινή τους ζωή. Η τάση αυτή κυριάρχησε  για πρώτη φορά στην Ιαπωνία και τώρα περνά σε όλη την ΗΠΑ, είπε ο Koslowski.

Από την άλλη οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου προσπαθούν να επιζητήσουν νεότερους πελάτες, η έρευνα αυτή δείχνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να λάβει περισσότερα ερεθίσματα από τους προγραμματιστές smartphone.

Μερικοί λόγοι για την αλλαγή είναι ότι οι έφηβοι περνούν περισσότερο χρόνο στα γραπτά μηνύματα και όχι να ταξιδεύουν για να επισκεφθούν τους φίλους. Επίσης τα smartphones δεν είναι απλά τηλ μόνο για κλήσεις αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάθε ανάγκες δικτύωσης και εργασίας σαν έναν κανονικό Η/Υ πλέον.

Υπάρχουν ενδείξεις οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάνουν τα οχήματά τους περισσότερο αρμονικά με τη smartphone γενιά. Οι οδηγοί μπορούν να ελέγχουν από απόσταση το σύστημα κλιματισμού ,να ελέγχουν την μπαταρία του αυτοκινήτου με τη χρήση έξυπνων τηλεφώνων τους όπως στο Nissan Leaf , το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής.

Επίσης το νέο φουτουριστικό αυτοκίνητο της Toyota έχει επίσης smartphone ευαισθησίες. Το Toyota Fun-VII επιτρέπει στον οδηγό να κατεβάσει πληροφορίες από το τηλέφωνό του και να τις εμφανίσει πάνω στην οθόνη του αυτοκινήτου.

Σίγουρα οι τάσεις των νέων στην Κοινωνία θα καθορίσουν και τις μελλοντικές εξελίξεις στην τεχνολογία των κινητών αλλά και της αυτοκινητοβιομηχανίας , όπου εάν δεν θέλει να χάσει το ενδιαφέρων από τους νέους θα πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα. Αυτά βέβαια στην Αμερική!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...