Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

"Είμαι Έλληνας της Αλβανίας", ξεκαθάρισε ο Πύρρος Δήμας


Ο Ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας ξεκαθαρίζει με δήλωσή του στην αλβανική εφημερίδα “Gazeta Shqiptare” ότι είναι Έλληνας μειονοτικός, δηλαδή Έλληνας της Αλβανίας.

Έτσι απάντησε στο δήμαρχο Χειμάρρας Γιώργο Γκόρο, ο οποίος τον χαρακτήρισε "Αλβανό".Έχει τη σημασία του το γεγονός ότι ο χρυσός Ολυμπιονίκης προτίμησε να κάνει τη δήλωσή του σε αλβανική εφημερίδα: Η ιστοσελίδα "Βορειοηπειρώτης", γράφει σχετικά: "Η καταγωγή του  Πύρου Δήμα προκάλεσε αντιπαραθέσεις και ένα «δημοσιογραφικό τρίγωνο» μεταξύ αλβανικών εφημερίδων, βορειοηπειρωτικών μπλογκς και του Δήμου Χειμάρρας, με σχόλια που ανακυκλώνονταν καθημερινά.

Όλα ξεκίνησαν από μια αναφορά, που είχε η νέα ιστοσελίδα του Δήμου Χειμάρρας, για τον Έλληνα ολυμπιονίκη Πύρρο Δήμα σε σχέση με την καταγωγή του.Μετά από πολλές αντιδράσεις, αφαιρέθηκε από την ιστοσελίδα το επίμαχο σχόλιο. Όμως ο αλβανιστής με ελληνική καταγωγή δήμαρχος Γιώργος Γκόρος συνέχισε να προκαλεί λέγοντας ότι «αυτά που γράφουν τα βορειοηπειρωτικά μπλογκς είναι σαχλαμάρες, ο Πύρρος είναι αλβανός όπως είμαι και εγώ και είχε δηλώσει παλιότερα ότι στα παιδιά του κυλάει αίμα αλβανικό». Στο καθημερινό σήριαλ της τελευταίας εβδομάδας, ο Πύρρος αποφάσισε να βάλει μόνος του τέλος, με συνέντευξη στην εφημερίδα που πουλάει τα περισσότερα φύλλα στην Αλβανία “Gazeta Shqiptare”. Σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου απάντησε:

«Ποτέ δεν έκανα αυτή τη δήλωση, είμαι μέλος της ελληνικής μειονότητας, παντού και πάντα δηλώνω ότι είμαι έλληνας. Οι σχέσεις μου με το δήμαρχο Γκόρο είναι καλές και επικοινωνούμε συχνά».


www.katoci.com
http://www.on-news.gr/2012/01/blog-post_69.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...