Έφτασε η ώρα για το αρκετά επιτυχημένο αυτοκίνητο της RENAULT στη μικρομεσαία κατηγορία να ανανεωθεί και να μπει στη μάχη των πωλήσεων περισσότερο δυναμικά αφού ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολύ ισχυρός.
Το MEGANE III 2012 λοιπόν διαθέτει πλέον LED φώτα ημέρας, και την προσθήκη κάποιων στοιχείων σε μαύρη λάκα και χρωμίου στον προφυλακτήρα. Τα πλαστικά προστατευτικά στις πόρτες πλέον είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος και η συνολική εμφάνιση έχει εκσυγχρονιστεί με την προσθήκη μιας εντελώς νέας σειράς τροχών.
Το εσωτερικό δεν αλλάζει πολύ, εκτός από το ότι ένα νέο πακέτο με δέρμα / Alcantara διχρωμία θα είναι διαθέσιμο σε τρεις συνδυασμούς.
Επίσης για περισσότερη ασφάλεια η RENAULT θα διαθέτει και το σύστημα Visio ®. Αποτελείται από μια κάμερα τοποθετημένη στο παρμπρίζ πίσω από τον καθρέφτη, και αυτή η συσκευή βελτιώνει την ορατότητα τη νύχτα και βοηθά στη διατήρηση εγρήγορσης του οδηγού, με ένα διπλό χαρακτηριστικό:
Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης / μεσαίας σκάλας: Η νυχτερινή οδήγηση απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, ειδικά για την προσαρμογή του φωτισμού ανά πάσα στιγμή για να μεγιστοποιήσετε την ορατότητα χωρίς να ενοχλείτε τους άλλους οδηγούς. Το σύστημα Visio ® ενισχύει την ορατότητα τη νύχτα. Η περιοχή μπροστά από το όχημα σαρώνεται συνεχώς από την κάμερα και η δέσμη φωτός αυτόματα από τα 45 χλμ/ώρα και πάνω όταν το εξωτερικό φως είναι χαμηλό και κανένα άλλο όχημα ή φως ανιχνεύεται το σύστημα ρυθμίζει αυτόματα την ένταση του φωτισμού του οχήματος απελευθερώνοντας έτσι τον οδηγό από αυτόν τον περιορισμό.
Το σύστημα Visio ® επίσης αποτρέπει τον οδηγό να ξεφύγει από τα όρια του δρόμου καθώς και εδώ οι κάμερες σαρώνουν τα όρια του δρόμου δεξιά, αριστερά, και μέσω ηχητικής ειδοποίησης ενημερώνει τον οδηγό.
Δείτε πως δουλεύει.
Θα υπάρχει επίσης και το σύστημα εκκίνησης σε ανηφόρα όπου συνδεδεμένο με το χειρόφρενο, κρατά την πίεση στα φρένα για λίγα δευτερόλεπτα, ώστε η εκκίνηση του αυτοκινήτου να είναι ευκολότερη σε ανηφόρες με μεγάλη κλήση.
Το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης είναι ενισχυμένο με μια κάμερα πίσω. Ο οδηγός βλέπει ακριβώς το άμεσο περιβάλλον του οχήματος και την πορεία του για ευκολότερο παρκάρισμα. Τέλος ο διζωνικός αυτόματος κλιματισμός είναι πλέον εξοπλισμένος με έναν αισθητήρα τοξικότητας, η οποίος ελέγχει την ποιότητα του αέρα της καμπίνας και αυτόματα ανακυκλώνεται.
Σειρά κινητήρων
Όσον αφορά τους κινητήρες diesel, υπάρχει ο ανανεωμένος dCi 110 (1,5 K9K), με τους ρύπους στα 95 g CO2 ανά km, και 3,8 l / 100 km στο μικτό κύκλο, ενώ ο νέος dCi 130 (1,6 R9M) καταναλώνει 4,0 λίτρα / 100 μόνο στο μικτό κύκλο (104 g CO2 ανά km).
Στους κινητήρες βενζίνης θα υπάρχει ο εντελώς νέος TCE 115 ENERGY 1.2 λίτρων και εντυπωσιακή απόδοση ροπής στα 190nm με το 90% να είναι διαθέσιμο από τις 1650 στρ/λεπτό!, ισχύος 115 ίππων, και όλα αυτά με άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Η κατανάλωση καυσίμου θα κυμαίνεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα με μόλις 5,3 λίτρα / 100 km στον κύκλο NEDC, ένα ρεκόρ για ένα βενζινοκίνητο μοντέλο σε αυτή την κατηγορία. Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι στα 119 g / km δηλαδή πολύ κοντά σε μοντέλα diesel.
GT & GT-Line
Οι πιο ειδικές εκδόσεις GT και GT-Line θα διαφέρουν με μια συγκεκριμένη υπογραφή LED φώτα ημέρας σχήματος μπούμερανγκ , ταπετσαρία με κόκκινες ραφές, σπορ τιμόνι και υπογραφή στο ταμπλό το λογότυπο Renault Sport.
Η έκδοση RS θα διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα με +15 ίππους και +20Νm ροπής και αισθητικά διαθέτει περισσότερα LED φωτά ημέρας από το προηγούμενο καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου 18''(μαύρο σατέν ή ματ).
Το best-selling όχημα της Renault με 235.000 μονάδες παγκοσμίως το 2011 και 730.000 από την έναρξή του στα τέλη του 2008, θα εμφανιστεί στο Σαλόνι της Γενεύης τον Μάρτιο όπου λίγο αργότερα θα ξεκινήσει την καριέρα του στις Ευρωπαϊκές αγορές.
olataneatora.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου