Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

KIMI RAIKKONEN : ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ RENAULT

kimirenault
Τελείωσε σήμερα η αναμονή για το που θα πάει ο K.RAIKKONEN.

Εδώ και 3 χρόνια μετά την αποχώρηση του από την FERRARI δοκίμασε το ταλέντο του και στο WRC ( Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι) αλλά χωρίς και ιδιαίτερη επιτυχία, έτσι αποφάσισε πως ήταν καιρός να επιστρέψει σε κάτι που ξέρει περισσότερο και αυτό είναι η FORMULA1.

H LOTUS-RENAULT από την άλλη έβλεπε ότι ο R.KUBICA δεν μπορούσε να επιστρέψει ούτε το 2012 μετά το μεγάλο τραυματισμό του οπότε έπρεπε να βρεθεί μια λύση και ο Κιμι είναι ότι καλύτερο για την ομάδα αυτή τη στιγμή με τον V.PETROV team mate.

Μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας των δύο πλευρών ο Φιλανδός πιλότος δήλωσε. «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που επιστρέφω στη Formula 1 μετά από διάλειμμα δύο ετών. Είμαι ευγνώμων που η Lotus Renault GP μου προσέφερε αυτή την ευκαιρία. Ο χρόνος μου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι ήταν ένα πολύ εποικοδομητικό στάδιο στην καριέρα μου ως οδηγό, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ ότι η όρεξη μου για την Formula 1 έγινε πρόσφατα πολύ μεγάλη.
Ήταν μια εύκολη επιλογή να επιστρέψω με τη Lotus Renault GP καθώς εντυπωσιάστηκα με τη φιλοδοξία της ομάδας. Τώρα ανυπομονώ να διαδραματίσω σημαντικό ρόλο στην προώθηση της ομάδας στις πρώτες θέσεις του grid»
 
Εν τω μεταξύ ο V.PETROV μάλλον θα παραμείνει στην ομάδα γιατί εκτός από την εμπειρία που έχει πλέον στην LOTUS-RENAULT είναι και μια καλή πηγή εσόδων για την ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...