Παρουσιάστηκε επίσημα στην Ταϋλάνδη.
Έρχεται σύντομα και στην Ελλάδα.
Οι πληροφορίες για το νέο PCX 150 κυκλοφορούν εδώ και αρκετούς μήνες.
Η επίσημη παρουσίαση του όμως έγινε αυτή την εβδομάδα στην Ταϋλάνδη όπου
επιβεβαιώθηκε ότι θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα και στην Ευρώπη.
Το PCX 150 δεν διαφέρει εμφανισιακά από το PCX 125 και ο μόνος τρόπος για να το ξεχωρίσετε είναι τα νέα χρώματα και το αστραφτερό ταμπελάκι που γράφει PCX 150 στις δύο πλευρές των πλαστικών της «ουράς».
Ο κινητήρας του νέου PCX είναι το καινούργιο δημιούργημα της HONDA που ονομάζεται eSP 150. eSP (Enhanced Smart Power) Φυσικά μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής.
Με διάμετρο Χ διαδρομή: 58 Χ 57,9mm, ο κυβισμός ανέβηκε στα 152,9cc με σχέση συμπίεσης 10,6:1. Δεν έχει ανακοινωθεί η ιπποδύναμη αλλά οι ασιάτες συνάδελφοι που ήταν στην παρουσίαση, λένε ότι η τελική φθάνει τα 120χλμ/ω.
Φυσικά διατηρούνται όλα τα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του PCX 125 από το σύστημα τροφοδοσίας PGM-FI μέχρι το IDLE STOP που φροντίζει να σβήνει ο κινητήρας στο φανάρι και να ξεκινάει απλά με το άνοιγμα του γκαζιού. Έτσι βελτιώνεται άλλωστε ακόμη περισσότερο η ήδη χαμηλή κατανάλωση των PCX.
To βάρος έχει αυξηθεί σε σχέση με το 125 και φθάνει τα 140kg.
Τους επόμενους μήνες θα δούμε το PCX 150 και στην ελληνική αγορά με τιμή που μάλλον δεν θα απέχει και πολύ από την τιμή του 125. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που ήδη υπάρχουν σε κάποια καταστήματα, PCX 125 σε πολύ ελκυστικές τιμές προσφοράς. Μήπως να προλάβετε ένα 125 τώρα που η τιμή έχει πια μεγάλη σημασία;
http://www.motorsite.gr/article_det.php?racename=2012PCX150210312
Έρχεται σύντομα και στην Ελλάδα.
Οι πληροφορίες για το νέο PCX 150 κυκλοφορούν εδώ και αρκετούς μήνες.
Η επίσημη παρουσίαση του όμως έγινε αυτή την εβδομάδα στην Ταϋλάνδη όπου
επιβεβαιώθηκε ότι θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα και στην Ευρώπη.
Το PCX 150 δεν διαφέρει εμφανισιακά από το PCX 125 και ο μόνος τρόπος για να το ξεχωρίσετε είναι τα νέα χρώματα και το αστραφτερό ταμπελάκι που γράφει PCX 150 στις δύο πλευρές των πλαστικών της «ουράς».
Ο κινητήρας του νέου PCX είναι το καινούργιο δημιούργημα της HONDA που ονομάζεται eSP 150. eSP (Enhanced Smart Power) Φυσικά μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής.
Με διάμετρο Χ διαδρομή: 58 Χ 57,9mm, ο κυβισμός ανέβηκε στα 152,9cc με σχέση συμπίεσης 10,6:1. Δεν έχει ανακοινωθεί η ιπποδύναμη αλλά οι ασιάτες συνάδελφοι που ήταν στην παρουσίαση, λένε ότι η τελική φθάνει τα 120χλμ/ω.
Φυσικά διατηρούνται όλα τα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του PCX 125 από το σύστημα τροφοδοσίας PGM-FI μέχρι το IDLE STOP που φροντίζει να σβήνει ο κινητήρας στο φανάρι και να ξεκινάει απλά με το άνοιγμα του γκαζιού. Έτσι βελτιώνεται άλλωστε ακόμη περισσότερο η ήδη χαμηλή κατανάλωση των PCX.
To βάρος έχει αυξηθεί σε σχέση με το 125 και φθάνει τα 140kg.
Τους επόμενους μήνες θα δούμε το PCX 150 και στην ελληνική αγορά με τιμή που μάλλον δεν θα απέχει και πολύ από την τιμή του 125. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που ήδη υπάρχουν σε κάποια καταστήματα, PCX 125 σε πολύ ελκυστικές τιμές προσφοράς. Μήπως να προλάβετε ένα 125 τώρα που η τιμή έχει πια μεγάλη σημασία;
http://www.motorsite.gr/article_det.php?racename=2012PCX150210312
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου