Ο 25χρονος Γάλλος πιλότος σημείωσε για 2η συνεχή μέρα τον ταχύτερο χρόνο για λογαριασμό της Lotus. Ο Γκροζάν ήταν ταχύτερος και στην πρωινή περίοδο αλλά
αργότερα έχασε το προβάδισμα από τον συμπατριώτη του Έρικ Βερνιέ με την Toro Rosso. Ολοκληρώνοντας όμως προσομοίωση αγώνα 60 γύρων έκανε στο φινάλε ένα σερί γρήγορων γύρων με τη μαλακή γόμα της Pirelli και σημείωσε την ταχύτερη επίδοση ημέρας λίγα λεπτά πριν κλείσει η πίστα (1:22.614).
Η ολοκλήρωση του σημερινού προγράμματος έγινε στις 17:30 τοπική ώρα καθώς υπολογίστηκε και η πρωινή καθυστέρηση λόγω της ομίχλης που κάλυπτε την πίστα του Moντμελό.
Αφού ολοκλήρωσε την απενημέρωση με τους μηχανικούς της ομάδας ο περσινός πρωταθλητής του GP2 μίλησε τους δημοσιογράφους: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από το μονοθέσιο ειδικά από το ότι απέδιδε τόσο καλά στο τέλος ενός αγώνα. Το πρωί είχαμε ένα θέμα με τη φθορά των ελαστικών αλλά με κάποιες αλλαγές το βελτιώσαμε. Για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό έβγαλε ολόκληρο αγώνα και νιώθω πολύ καλά γι’ αυτό. Δεν αμφιβάλλω βέβαια ότι ο σβέρκος μου θα είναι πιασμένος αύριο».
Βέβαια αυτό δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία καθότι το Σάββατο και την Κυριακή θα οδηγήσει για τη Lotus o Ράικονεν.
Γλυκόπικρη γεύση άφησε στη Scuderia Toro Rosso η δεύτερη ημέρα δοκιμών εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης. Ο Έρικ Βερνιέ σημείωσε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση της ημέρας αλλά δεν είχε τη δυνατότητα να καλύψει τους γύρους που ήθελε. Αυτό συνέβη διότι λίγο πριν την μεσημεριανή ανάπαυλα έσπασε ο κινητήρας της Ferrari και κράτησε τον Γάλλο εκτός δράσης σχεδόν όλο το απόγευμα.
Ο Βερνιέ ολοκλήρωσε το πρόγραμμά του σήμερα: «Είναι κρίμα που οι χειμερινές μου δοκιμές ολοκληρώθηκαν με μία όχι και τόσο ικανοποιητική ημέρα, αφού δεν συμπληρώσαμε πολλούς γύρους. Αντίθετα, χθες καλύψαμε μεγάλη απόσταση ενώ η ομάδα έχει άλλες δύο ημέρες δοκιμών εδώ με τον Ντανιέλ Ρικιάρντο και πιστεύω πως θα καταφέρει να καλύψει το χαμένο έδαφος. Πάντως η μέρα δεν πήγε χαμένη. Συλλέξαμε χρήσιμα στοιχεία το πρωί ενώ συνεχίσαμε τις προπονήσεις στα pit stop το απόγευμα. Τόσο εγώ όσο και η ομάδα έχουμε δουλέψει σκληρά για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι στο ξεκίνημα της σεζόν και πλέον ανυπομονώ για το πρώτο μου Grand Prix, στην πρεμιέρα της Αυστραλίας», είπε ο 22χρονος.
Στο άλλο στρατόπεδο των Ταύρων αυτό της Red Bull, οδηγούσε σήμερα ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ: «Ήταν μία περίεργη ημέρα λόγω της ομίχλης ενώ υπήρχαν και τόσες κόκκινες σημαίες που ήταν δύσκολο να βρεις ρυθμό. Σταμάτησα κι εγώ κάποια στιγμή στην άκρη της πίστας αλλά δεν ήταν σημαντικό πρόβλημα.
Δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα μας αλλά νιώθω πως κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Έχω άλλη μία ημέρα δοκιμών και μέχρι τώρα όλα πάνε καλά. Φυσικά όχι τέλεια, ποτέ δεν είναι τέλεια αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος από το μονοθέσιο μας. Είναι λίγο-πολύ στα επίπεδα που περιμέναμε από πλευράς απόδοσης και έχουμε μπροστά άλλες δύο ημέρες προετοιμασίας ενόψει του πρώτου αγώνα. Οι δύο τελευταίες ημέρες δοκιμών είναι πάντα πολύ σημαντικές καθώς δοκιμάζεις κάποια νέα πράγματα και το μονοθέσιο είναι πιο κοντά από ποτέ σε εκείνο που θα παρουσιαστεί στη Μελβούρνη. Ελπίζω αυτά να αποδώσουν τα αναμενόμενα και να κάνουμε ένα ακόμα βήμα προς τα εμπρός», σχολίασε ο παγκόσμιος πρωταθλητής.
Για πρώτη φορά σήμερα η Ferrari στα χέρια του Αλόνσο ολοκλήρωσε προσομοίωση αγώνα. Μάλιστα ο Ισπανός συμπλήρωσε περισσότερους γύρους από κάθε άλλο πιλότο (124). Μετά το τέλος της ημέρας ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Πατ Φράι συνόψισε την εικόνα: «Είμαστε σε καλή κατάσταση. Θα τοποθετηθούν νέα εξαρτήματα στο μονοθέσιο, τέσσερα στον αριθμό και την Κυριακή θα δούμε που βρισκόμαστε. Στην προσομοίωση αγώνα χρησιμοποιήσαμε και πατημένα και νέα ελαστικά. Ακόμη προσπαθούμε να κατανοήσουμε τις διακυμάνσεις στην απόδοσή μας».
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Μ.Σουμάχερ δεν κατάφερε σήμερα να σημειώσει τριψήφιο αριθμό γύρων ενώ δυο φορές έγινε η αιτία να βγει κόκκινη σημαία στην πίστα Ο Γερμανός στάθηκε σήμερα στη φθορά των ελαστικών: «Το ιδανικό είναι να μην έχεις. Αλλά όλοι έχουν. Δεν ξέρω που ακριβώς βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά σίγουρα έχουμε περιθώρια βελτίωσης καθώς κάποιοι τα καταφέρνουν καλύτερα».
Ο Λιούις Χάμιλτον που οδήγησε σήμερα για λογαριασμό της McLaren φάνηκε ενθουσιασμένος με την απόδοση της ΜΡ4/27: «Το μονοθέσιο μας είναι καλύτερο απ’ ότι ήταν τέτοια εποχή πέρυσι. Δεδομένου του φορτίου καυσίμου νομίζω ότι είμαστε δυνατοί σε σύγκριση με τους άλλους. Δεν ξέρω αν είμαστε οι ταχύτεροι, αυτό θα το μάθουμε στη Μελβούρνη. Νομίζω ότι οι περισσότεροι είχαν λιγότερα καύσιμα από μένα σήμερα».
Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Grosjean Lotus 1m22.614s 123
2. Vergne Toro Rosso 1m23.126s +0.512 31
3. Vettel Red Bull 1m23.361s +0.747 85
4. Alonso Ferrari 1m23.447s +0.833 124
5. Kovalainen Caterham 1m23.828s +1.214 104
6. Kobayashi Sauber 1m23.836s +1.222 77
7. Hulkenberg Force India 1m23.893s +1.279 33
8. Schumacher Mercedes 1m23.978s +1.364 79
9. Hamilton McLaren 1m24.111s +1.497 65
10. Senna Williams 1m24.925s +2.311 48
11. Maldonado Williams 1m25.801s +3.187 20
http://www.protothema.gr/car-and-speed/formula-1/article/?aid=180775
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου