Παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η βροχή, πολλοί αναβάτες επέστρεψαν στην πίστα για να συνεχίσουν τις δοκιμές τους. Περίπου στις 5 τοπική ώρα, βγήκε ο ήλιος
και πάλι, ενώ ένα μεγάλο μέρος της πίστας είχε στεγνώσει.
Τα πράγματα δεν άλλαξαν από το πρωί, εκτός από τις γκρίνιες των οδηγών για την κατάσταση της πίστας μετά την καταιγίδα, αλλά και πριν από αυτήν, αφού ο αγώνας αυτοκινήτου που έγινε εκεί το Σαββατοκύριακο που πέρασε, άφησε την πίστα πολύ βρώμικη..
Ο Stoner είχε σταματήσει το τεστ για σήμερα πριν την προγραμματισμένη λήξη, σημειώνοντας καλύτερο χρόνο 2.01.761. Ο Pedrosa και ο Lorenzo (στην φωτ. 3 με τα νέα του γάντια) παρέμειναν στην 2η και 3η θέση αντίστοιχα, καταφέρνοντας να είναι κάτω από ένα δευτερόλεπτο διαφοράς σε σχέση με τον Stoner.
Στο HRC δεν είχαν νέα πράγματα να δοκιμάσουν, αλλά περιορίστηκαν σε ρυθμίσεις γεωμετρίας, διαχείρισης του κινητήρα και θέση οδήγησης για τον Ισπανό οδηγό της Honda.
H Yamaha από τη μεριά της έφερε έναν νέο κινητήρα, με βελτιωμένο κιβώτιο, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη σταθερότητα στην επιτάχυνση, αλλά η γλιστερή πίστα δεν άφησε τους Lorenzo & Spies να καρπωθούν από την αλλαγή αυτή. Στην φωτ. 2, το ειδικό κομπρεσέρ γεμίζει τις πνευματικές βαλβίδες της Μ1. Ο Αμερικανός της ομάδας έχει ακόμη κάποια θέματα με τον καρπό του και περιμένει καλύτερες μέρες μέχρι το ξεκίνημα του πρωταθλήματος.
Ο Alvaro Bautista με την δορυφορική Gresini Honda έμεινε ευχαριστημένος με την προσαρμογή του στην μοτοσυκλέτα και ο 5ος χρόνος είναι κάτι θετικό.
Ο Valentino Rossi δεν κατάφερε κάτι καλύτερο το απόγευμα, τερματίζοντας στην 8η θέση, ενώ τον πέρασε τόσο ο ομόσταυλός του Nicky Hayden, όσο και ο Cal Crutchlow! H Ducati δοκίμαζε όλη την ημέρα τα νέα ηλεκτρονικά, ενώ δεν έγινε γνωστό αν έχουν και κάποια νέα πράγματα που θα βελτιώσουν το μηχανικό κράτημα της GP12 στις εξόδους των στροφών. Ο Rossi ήταν ο πρώτος που μπήκε στην πίστα το μεσημέρι με την βροχή και σημείωσε 2:15.99 που είναι καλός χρόνος για βρεγμένο.
Ενθαρρυντική ήταν η εμφάνιση του Edwards, ο οποίος κατά την διάρκεια της ημέρας βελτιωνόταν και την διαφορά των 4.7 δευτερολέπτων με τον πρώτο, την έριξε στα 3.7 με την λήξη του τεστ. Ο Αμερικανός έχει νέα σέλα (φωτ. 4) και νέο πλαίσιο στην CRT Suter-BMW του. H BQR-Kawasaki από τη μεριά της είναι ακόμη πολύ πίσω.
Τα τελικά αποτελέσματα:
1 Stoner C.Repsol Honda Team 2.01.761 ·
2 Pedrosa D.Repsol Honda Team 2.02.005 ·
3 Lorenzo J.Yamaha Factory Racing 2.02.436 ·
4 Spies B.Yamaha Factory Racing 2.02.819 ·
5 Bautista A.San Carlo Honda Gresini 2.02.959 ·
6 Hayden N.Ducati Team 2.03.132 ·
7 Crutchlow C.Monster Yamaha Tech 3 2.03.213 ·
8 Rossi V.Ducati Team 2.03.245 ·
9 Barbera H.Pramac Racing Team 2.03.612 ·
10 Bradl S.LCR Honda 2.03.820 ·
11 Dovizioso A.Monster Yamaha Tech 3 2.03.830 ·
12 Edwards C.NGM Mobile Forward Racing 2.05.510 ·
13 Battaini δοκιμαστής Ducati 2.05.563 ·
14 Ivan Silva Avintia Racing 2.08.109
15 Yonny Hernandez Avintia Racing 2.08.767
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=10309
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου