Μήπως να ερχόταν στην Ελλάδα πρώτα!
Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας η Renault θα ανακοινώσει για την ινδική αγορά ένα νέο μοντέλο που θα κοστίζει € 5000 και θα έρθει στα τέλη του 2014.
Αυτό το όχημα έχει σχεδιαστεί με την σύμμαχο Nissan και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στο Chennai της Ινδίας.
Το όχημα δεν θα πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές. Αλλά ποιος ξέρει; Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και το Dacia Logan δεν ήταν για την Δυτική Ευρώπη αλλά γνωρίζουμε στην συνεχεία το τι συνέβη.
Μετά από μια πρώτη φάση της εκβιομηχάνισης στην Ινδία, το μελλοντικό μοντέλο που θα κοστίζει 5000 ευρώ θα μπορούσε επίσης να κατασκευάζεται στη Νότια Αμερική. Αργότερα θα κάνει ντεμπούτο στην αγορά της Ινδίας, ένα αυτοκίνητο που θα κοστίζει μόλις 3.000 ευρώ. Το project αυτό, γνωστό ως «Ultra Low Cost" είναι επί του παρόντος υπό σχεδιασμό και θα έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί με το τρέχον φθηνότερο αυτοκίνητο στην αγορά της Ινδίας, το Tata Nano.
Το πάθος της Renault για τα φθηνά αυτοκίνητα έχει μια απλή εξήγηση: φαίνεται να είναι ιδιαίτερα επωφελής για τη μάρκα. Αν το περιθώριο για τα τρέχοντα μοντέλα της Dacia, είχε ορισθεί αρχικά στο 6%, γνωρίζουμε ότι στην πραγματικότητα είναι πολύ υψηλότερο. Διάφορες πηγές αναφέρουν ότι θα είναι γύρω στο 10%, το οποίο είναι σχεδόν απροσδόκητο στο σημερινό πλαίσιο.
ΠΗΓΗ:caradisiac.com Photo:Renault
http://renaultnewsgr.blogspot.gr/2012/11/5000.html
Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας η Renault θα ανακοινώσει για την ινδική αγορά ένα νέο μοντέλο που θα κοστίζει € 5000 και θα έρθει στα τέλη του 2014.
Αυτό το όχημα έχει σχεδιαστεί με την σύμμαχο Nissan και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στο Chennai της Ινδίας.
Το όχημα δεν θα πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές. Αλλά ποιος ξέρει; Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και το Dacia Logan δεν ήταν για την Δυτική Ευρώπη αλλά γνωρίζουμε στην συνεχεία το τι συνέβη.
Μετά από μια πρώτη φάση της εκβιομηχάνισης στην Ινδία, το μελλοντικό μοντέλο που θα κοστίζει 5000 ευρώ θα μπορούσε επίσης να κατασκευάζεται στη Νότια Αμερική. Αργότερα θα κάνει ντεμπούτο στην αγορά της Ινδίας, ένα αυτοκίνητο που θα κοστίζει μόλις 3.000 ευρώ. Το project αυτό, γνωστό ως «Ultra Low Cost" είναι επί του παρόντος υπό σχεδιασμό και θα έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί με το τρέχον φθηνότερο αυτοκίνητο στην αγορά της Ινδίας, το Tata Nano.
Το πάθος της Renault για τα φθηνά αυτοκίνητα έχει μια απλή εξήγηση: φαίνεται να είναι ιδιαίτερα επωφελής για τη μάρκα. Αν το περιθώριο για τα τρέχοντα μοντέλα της Dacia, είχε ορισθεί αρχικά στο 6%, γνωρίζουμε ότι στην πραγματικότητα είναι πολύ υψηλότερο. Διάφορες πηγές αναφέρουν ότι θα είναι γύρω στο 10%, το οποίο είναι σχεδόν απροσδόκητο στο σημερινό πλαίσιο.
ΠΗΓΗ:caradisiac.com Photo:Renault
http://renaultnewsgr.blogspot.gr/2012/11/5000.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου