Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Δοκιμές Χερέθ: Ημέρα 1η



Επιτέλους, έπειτα από 2 μήνες και 10 ημέρες, τα μονοθέσια (νέα και παλιά) πάτησαν ξανά πίστα, αφού σήμερα ήταν η πρώτη μέρα των χειμερινών δοκιμών της
νέας χρονιάς, στην πίστα της Χερέθ. Ο Kimi Raikkonen έγινε ο πρώτος οδηγός που έγραψε τ’ όνομά τους στην κορυφή των χρόνων, όμως οι χρόνοι αυτοί δεν έχουν καμία σημασία, αφού οι ομάδες και οι οδηγοί δοκιμάζουν διάφορα κατά τη διάρκεια της ημέρας και δε θέλουν ν’ αποκαλύψουν όλη τους την ανταγωνιστικότητα.

Στο τεστ δεν πήρε μέρος η Marussia, και από τις 11 ομάδες, οι 9 είχαν τα νέα τους μονοθέσια, ενώ οι 2 (Mercedes AMG και HRT) πήραν δεδομένα με τ’ αυτοκίνητα του 2011. Ο χρόνος του Raikkonen σημειώθηκε στις 10:55 τοπική ώρα, αν και αυτό δεν πρέπει να μας λέει πολλά για την ταχύτητα του 32χρονου. Ο Πρωταθλητής του 2007 ολοκλήρωσε 75 γύρους, καθώς θέλει να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν πιο έτοιμος στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Μάλιστα, ο ρυθμός του ήταν καλός, κάτι που φανερώνει και το 1:19.670, χρόνος ταχύτερος από τους χρόνους που σημειώθηκαν πέρυσι στη Χερέθ.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Paul di Resta, μόλις 102 χιλιοστά από τον Φινλανδό. Ο Σκοτσέζος χάρισε τα πρώτα χιλιόμετρα στην Force India, με την VJM05, κάνοντας 101 γύρους, που δεν είναι λίγοι για την πρώτη μέρα δοκιμών. Ακολούθησε ο Nico Rosberg με την W02, ο οποίος ήταν ο οδηγός της Mercedes για το πρωί, ενώ στη συνέχεια, έδωσε το μονοθέσιο στον Michael Schumacher. Ο Γερμανός ήταν ο 6ος ταχύτερος της ημέρας, ενώ οι δύο οδηγοί της γερμανικής ομάδας κάλυψαν συνολικά 98 γύρους.

Η μέρα δεν κύλισε όπως θα ήθελαν στη Red Bull, καθώς κάποια εξαρτήματα δεν έφτασαν έγκαιρα από το Milton Keynes, διότι το αεροπλάνο που τα μετέφερε αναγκάστηκε να προσγειωθεί στη Σεβίλλη, λόγω της ομίχλης  που επικρατούσε στη Χερέθ. Τελικά, ο Mark Webber βγήκε στην πίστα στις 12:15, ολοκληρώνοντας 54 γύρους, ενώ έγραψε τον 4ο καλύτερο χρόνο, ξεπερνώντας, μάλιστα, τα 300 χλμ/ώρα σε τελική ταχύτητα. Φυσικά, αυτό μπορεί να σχετίζεται και με τις ρυθμίσεις της RB8.

Ο Daniel Ricciardo ήταν ο οδηγός της Toro Rosso για την πρώτη μέρα, με τον Αυστραλό να είναι ο πρώτος που ανάγκασε τη διαδικασία να σταματήσει, καθώς το πρόβλημα στην πίεση λαδιού ανάγκασε τον 056 να σβήσει, ώστε να μην υπάρξει κάποιο περαιτέρω πρόβλημα.

Τη δεύτερη κόκκινη σημαία της ημέρας προκάλεσε ο Kamui Kobayashi. Όχι, ο Ιάπωνας δεν αντιμετώπισε κάποιο μηχανικό πρόβλημα, αλλά η C31 έμεινε από καύσιμα. Ο 25χρονος ήταν αυτός που κάλυψε τα περισσότερα χιλιόμετρα για την ομάδα του, αφού έκανε 106 γύρους στην ισπανική πίστα, ωστόσο ήταν 1,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον καλύτερο χρόνο, στην 7η θέση.

Πού είναι, όμως, οι δύο ιστορικότερες ομάδες της Formula 1, Ferrari και McLaren; Προφανώς, δεν έδωσαν καμία σημασία στους χρόνους, αφού επικεντρώθηκαν στη αξιολόγηση των νέων συστημάτων, προκειμένου να βεβαιωθούν ότι λειτουργούν όπως περιμένουν. Ο Jenson Button ολοκλήρωσε 62 γύρους, 7 λιγότερους από τον Felipe Massa. 8η και 9η θέση, λοιπόν, για τους υποψήφιους αντιπάλους της Red Bull Racing.

Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Heikki Kovalainen με την Caterham CT01, η οποία είχε πρόβλημα στη μίζα, με αποτέλεσμα να μείνει αρκετή ώρα στο γκαράζ της ομάδας του. Έτσι, ο Φινλανδός δεν μπόρεσε να κάνει περισσότερους από 40 γύρους, καθώς δεν έτρεξε καθόλου όλο το απόγευμα. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρέθηκαν οι Pastor Maldonado και Pedro de la Rosa, με τις Williams FW34 και HRT F111, αντίστοιχα.

Αναλυτικά, οι καλύτεροι χρόνοι της πρώτης ημέρας:
jerez 1d
http://www.autoblog.gr/2012/02/07/jerez-test-first-day/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...