Η οικογένεια TCE ENERGY σηματοδοτεί μια νέα ανάπτυξη στη στρατηγική κινητήρων βενζίνης της Renault και αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 85 % των πωλήσεων βενζινοκινητήρων της μάρκας στην Ευρώπη μέχρι το 2015. Ο ENERGY TCE 115 είναι 1.2-λίτρων με πρωτοφανή απόδοση και αποδοτικότητας των καυσίμων.
O Νέος κινητήρας θα μπεί στην παραγωγή το 2012 και συγκεκριμένα στο RENAULT MEGANE 3 και θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.6 λίτρων. Θα έχει απόδοση 115 ίππων και η ροπή του θα είναι στα 190ΝΜ από τις 1750 σαλ διαθέσιμη , όπως επίσης και οι εκπομπές CO2 αναμένονται να είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά από τον νέο κινητήρα.
Μειωμένη τριβή: τριβές που σχετίζονται με την απώλεια ενέργειας έχουν μειωθεί, πράγμα που σημαίνει ότι λιγότερο καύσιμο απαιτείται για να παραχθεί η ίδια ποσότητα ενέργειας. Άλλα οφέλη είναι μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα και αυξημένη αντοχή.
Variable-rate oil pump: η πίεση λαδιού παρακολουθείται ηλεκτρονικά και ρυθμίζεται ως συνάρτηση του τρόπου με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται. Το όφελος για τον πελάτη είναι η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.
Καδένα χρονισμού χαμηλής τριβής: βελτιστοποιημένη αλυσίδα χρονισμού εξοπλισμένη με ένα υδραυλικό εντατήρα που κρατά μόνιμα τεντωμένη μειώνοντας έτσι την τριβή.
Εμβολα με επικάλυψη γραφίτη DLC (Diamond Like Carbon) μια τεχνική που έχει χρησιμοποιηθεί στην F1 εδώ και μερικά χρόνια. Τα οφέλη είναι σημαντικά μειωμένη τριβή και την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Direct fuel injection: το καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στο θάλαμο καύσης για τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας με την προσεκτική προσαρμογή της στρατηγικής ως συνάρτηση του τρόπου με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη καύση και κατά συνέπεια, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.
Μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT). εξασφαλίζει μέγιστη ροπή που είναι διαθέσιμη στις χαμηλές στροφές και σε ένα ευρύ φάσμα στροφών.
Stop & Start με εξαιρετικά γρήγορη εκκίνηση: το σύστημα ανιχνεύει αυτόματα τη θέση του κάθε εμβόλου και διοχετεύει καύσιμο σε πιο ευνοϊκή θέση για τον κύλινδρο, με τον ίδιο τρόπο όπως πιέζει ο ποδηλάτης το ανώτατο πεντάλ κατά την εκκίνηση. Η ενέργεια που απαιτείται για συχνή επανεκκίνηση ανακτάται κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα.
O Νέος κινητήρας θα μπεί στην παραγωγή το 2012 και συγκεκριμένα στο RENAULT MEGANE 3 και θα αντικαταστήσει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.6 λίτρων. Θα έχει απόδοση 115 ίππων και η ροπή του θα είναι στα 190ΝΜ από τις 1750 σαλ διαθέσιμη , όπως επίσης και οι εκπομπές CO2 αναμένονται να είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά από τον νέο κινητήρα.
Μειωμένη τριβή: τριβές που σχετίζονται με την απώλεια ενέργειας έχουν μειωθεί, πράγμα που σημαίνει ότι λιγότερο καύσιμο απαιτείται για να παραχθεί η ίδια ποσότητα ενέργειας. Άλλα οφέλη είναι μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα και αυξημένη αντοχή.
Variable-rate oil pump: η πίεση λαδιού παρακολουθείται ηλεκτρονικά και ρυθμίζεται ως συνάρτηση του τρόπου με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται. Το όφελος για τον πελάτη είναι η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.
Καδένα χρονισμού χαμηλής τριβής: βελτιστοποιημένη αλυσίδα χρονισμού εξοπλισμένη με ένα υδραυλικό εντατήρα που κρατά μόνιμα τεντωμένη μειώνοντας έτσι την τριβή.
Εμβολα με επικάλυψη γραφίτη DLC (Diamond Like Carbon) μια τεχνική που έχει χρησιμοποιηθεί στην F1 εδώ και μερικά χρόνια. Τα οφέλη είναι σημαντικά μειωμένη τριβή και την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Direct fuel injection: το καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στο θάλαμο καύσης για τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας με την προσεκτική προσαρμογή της στρατηγικής ως συνάρτηση του τρόπου με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη καύση και κατά συνέπεια, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2.
Μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT). εξασφαλίζει μέγιστη ροπή που είναι διαθέσιμη στις χαμηλές στροφές και σε ένα ευρύ φάσμα στροφών.
Stop & Start με εξαιρετικά γρήγορη εκκίνηση: το σύστημα ανιχνεύει αυτόματα τη θέση του κάθε εμβόλου και διοχετεύει καύσιμο σε πιο ευνοϊκή θέση για τον κύλινδρο, με τον ίδιο τρόπο όπως πιέζει ο ποδηλάτης το ανώτατο πεντάλ κατά την εκκίνηση. Η ενέργεια που απαιτείται για συχνή επανεκκίνηση ανακτάται κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου