Ήρθε η ώρα για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν για την FORMULA 1 με τον αγώνα του Βραζιλιάνικου GP.
Χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον πλέον ο S.VETTEL θα προσπαθήσει για ακόμα μια νίκη αφού εξασφάλισε το 2ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οδηγών όπως επίσης και στους κατασκευαστές η RED BULL RACING εξασφάλισε με την σειρά της το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για τους Κατασκευαστές.
Το Grand Prix Βραζιλίας είναι σταθερά στο ημερολόγιο εδώ και 40 χρόνια από το 1973 που έγινε ο πρώτος αγώνας εκεί. Οι βραζιλιάνοι χαρακτηρίζονται για το μεγάλο πάθος που έχουνε για την συγκεκριμένη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού με αποκορύφωση τις μαγικές στιγμές που έζησαν με το τεράστιο ταλέντο του AYRTON SENNA που έχασε την ζωή του κάνοντας αυτό που αγαπούσε περισσότερο το Μάιο του 1994, μέσα στο μονοθέσιο.
Η πίστα ανανεώθηκε το 1990 τόσο στη χάραξή της όσο και στις εγκαταστάσεις με κάθε γύρο να αντιστοιχεί σε 4,3 χιλιόμετρα. Παρόλο όμως την ανανέωση έχει ένα σημαντικό πρόβλημα που ταλαιπωρεί τους οδηγούς, και δεν άλλο από τις αναπηδήσεις που έχει ο ασφαλτοτάπητας.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι και ο μεταβαλλόμενος καιρός όπου η βροχή έχει κάνει πολλές φορές αισθητή την παρουσία της χαρίζοντας στο κοινό συναρπαστικούς αγώνες.
Το σύνολο των γύρων που θα πρέπει να καλύψουν οι “πιλότοι” είναι 71 και οι στροφές σε κάθε γύρο είναι 15 με 5 να είναι δεξιές και οι 10 αριστερές. Τι ιδανικό στήσιμο προβληματίζει της ομάδες γιατί θα πρέπει να προσαρμόσουν ένα μονοθέσιο που θα πρέπει να έχει υψηλή τελική ταχύτητα στην ευθεία αλλά και πολύ καλή πρόσφυση στο αργό κομμάτι της πίστα με τις πολλές στροφές.
Τον ταχύτερο γύρο κατέχει ο Juan Pablo Montoya με 1:11,473 . Επίσης η PIRELLI θα έχει δυο διαθέσιμες γόμες, την μεσαία (λευκή) και την μαλακή (κίτρινη).
Στα ελευθέρα και επίσημα δοκιμαστικά ο καιρός προβλέπεται ηλιόλουστος αλλά για τον αγώνα σύμφωνα με την πρόγνωση προβλέπεται βροχή, δηλαδή ιδανικές συνθήκες για τους τηλεθεατές αλλά εφιαλτικές για τους οδηγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου