Μετά από μία εξαιρετική χρονιά, κατά την οποία πραγματοποίησε νέο ρεκόρ πωλήσεων, η Porsche αντιμετωπίζει με ακόμα μεγαλύτερη αισιοδοξία το 2012, καθώς θα έχει πλέον στη γκάμα της και τη νέα γενιά του πιο «προσιτού» μοντέλου της, της Boxster.
Το αυτοκίνητο, που η Porsche ανακοίνωσε ότι θα παρουσιαστεί επίσημα στις 14 Απριλίου, έχει υποστεί ριζική αλλαγή σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, με…
εντελώς νέο αμάξωμα μικρότερου βάρους και πλήρως ανασχεδιασμένο «πλαίσιο», με μεγαλύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερα μετατρόχια. Η Porsche υπόσχεται μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό και ακόμα καλύτερη εργονομία.
Η οροφή είναι και πάλι υφασμάτινη, πλήρως ανασχεδιασμένη και ηλεκτρικά ανοιγόμενη, και φιλοξενείται κάτω από ένα ειδικό κάλυμμα όταν είναι ανοιγμένη. Όπως και πριν, το αυτοκίνητο θα έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, θα είναι οπισθοκίνητο και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, Boxster και Boxster S.
Η πρώτη θα χρησιμοποιεί ένα νέο κινητήρα 2,7 λίτρων με 265 ίππους, 10 περισσότερους από τη σημερινή, ενώ η S έχει τον κινητήρα των 3,4 λίτρων με 315 ίππους, 5 περισσότερους από σήμερα. Και οι δύο συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ διαθέσιμο είναι και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK των 7 σχέσεων.
Η Porsche αναφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7'' για τη Boxster και σε 5'' για τη Boxster S, με μειωμένη όμως κατανάλωση μέχρι και κατά 15% σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Νέο είναι το σύστημα διεύθυνσης, που έχει ηλεκτρική υποβοήθηση. Επίσης, διαθέσιμο είναι και το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.
http://www.auto-internet.gr
Το αυτοκίνητο, που η Porsche ανακοίνωσε ότι θα παρουσιαστεί επίσημα στις 14 Απριλίου, έχει υποστεί ριζική αλλαγή σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, με…
εντελώς νέο αμάξωμα μικρότερου βάρους και πλήρως ανασχεδιασμένο «πλαίσιο», με μεγαλύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερα μετατρόχια. Η Porsche υπόσχεται μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό και ακόμα καλύτερη εργονομία.
Η οροφή είναι και πάλι υφασμάτινη, πλήρως ανασχεδιασμένη και ηλεκτρικά ανοιγόμενη, και φιλοξενείται κάτω από ένα ειδικό κάλυμμα όταν είναι ανοιγμένη. Όπως και πριν, το αυτοκίνητο θα έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, θα είναι οπισθοκίνητο και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, Boxster και Boxster S.
Η πρώτη θα χρησιμοποιεί ένα νέο κινητήρα 2,7 λίτρων με 265 ίππους, 10 περισσότερους από τη σημερινή, ενώ η S έχει τον κινητήρα των 3,4 λίτρων με 315 ίππους, 5 περισσότερους από σήμερα. Και οι δύο συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ διαθέσιμο είναι και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK των 7 σχέσεων.
Η Porsche αναφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7'' για τη Boxster και σε 5'' για τη Boxster S, με μειωμένη όμως κατανάλωση μέχρι και κατά 15% σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Νέο είναι το σύστημα διεύθυνσης, που έχει ηλεκτρική υποβοήθηση. Επίσης, διαθέσιμο είναι και το σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring (PTV) με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό.
http://www.auto-internet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου